Överlycklig

jag är så överlycklig att ja inte vet vart ja ska ta vägen. linda ringde nyss o sa att stallplatsen är min :D hela veckan har jag o petra ägnat oss åt att hitta en plats som kan passa mej. har ringt till några olika stall, men inget har känts bra. antingen så blir han sj i hela stallet eller så kommer ja stå i ett stall med massa små barn o deras ponnysar. o ja är mycket tveksam till att några barns ka få peta på min häst. HAN ÄR MIN!!! så ja är så lättat.

så har precis ringt elisabeth o sagt att ja kommer upp o tittar på bäbis i morgon en sväng. ska bli så roligt. :D
va på granngården idag o köpte ägarkontarkt. det slog lixom till i mej att det är sant. det är ja som ska skriva i dom här papprena :D

o jag har nog bestämmt mej. han ska nog få hetar Corazon. :)

annars rullar allt på. skolan tar orken ur mej. har pluggat en del idag. va tvungen o ta en paus förut så ja åkte med petra till granngården som sagt o sen va ja med henne när hon sköt. asså, fatta den människa, stadig på hand, svar ja. hahah skulle ja stå med den bågen då skulle den vibrera som bara fan :D

hur ska ja kunna sova i natt???? kommer ligga klar vaken :D

6/9 blir det röj fest. kommer bli kul som fan. bemanningsenheten ringde idag oxå o frågade om ja ville jobba fredag till lördagen samma helg. o det gick väl ann. sköt o jobba en singel natt så där. alla räkningar blir ju betalda på en gång så det känns bra. sen har man ju vänt på dygnet en del då sen så kommer vara i fin form på statt sen på lördagen :D

jaha, nu måste ja ju gå i på hööks o beställa en bäbisgrimma oxå. han måste ju ha en ny o fin sådan när han kommer till mej ;) kanske skulle ta en knallröd så ja ser vart han är :P hahaha

va mer har hänt som ja kan berätta om...??? har lixom inte så mycke mer. bäbis har tagit upp en massa tid o sen pluggandet. så det blir ju inte så mycke mer då.

på lördag har vi fest. ja, far o syrran firas. fan va tiden går fort. så otäckt.

men tiden kommer gå så fruktansvärt långsamt nu känns dte som. fram till dess att ja ska mäta honom, min Corazon.


pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0