En verklighet?

Fredag 22/8


oj. jag vet inte va ja ska säga eller göra. nu har ja blivit erbjuden en häst igen. fast denna gång är det något super fint, en avkomma efter cabben!!!! en bäbis. o super pris oxå. att man kan känna sig så nollställd ibalnd. men, på söndag kl 12 bär det av. då åker jag på mitt första titt efter en egen häst. känns så overkligt.
vet inte så mycke om hästen, det är en hingst som är 4 månader och en mor som har super gångarter. dä ä dä ja vet.
hjälp någon.....!

ikväll ska ja severea på en 100 års fest. far o jari fyller 50 var. så ja o syrran ska vara duktiga o fixa med mat på deras jobb. blir kanske bra. vi får väl dela på pizza el nått istället för smörgåstårterna som vi lagat hela dan.

kollade csn beslutet nu oxå. känns skönt att bidraget gick igenom.

men fatta va räkningar ja har att betala oxå. usch. vill bara gå o gräva ner mej.

hahah bemanningen ringde o frågade om ja ville jobba i kvälll. aldrig svarade ja, jag har semester. hahaha ska ja jobba får dom fjäska mer än så för mej nu när ja ska servera.

ska ut o gå med jenny o herås om 1 timme typ. ska bli kul. se om hon har några goda råd att komma med.

frågan är ju bara, om det blir så att man är galen nog o köper honom, vart ska ja då ha honom???? vill vara i ett litet stall med bra människor o bra möjligheter till att träna.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0