Så skönt

Söndag 17/8

äntligen är det slut. el ja, äntligen o äntligen, det har ju varit bra o jobba under sommaren. man kan ju vara lite friare så att säga. men inatt, natten som va nu, har ja gjort min sista natt för sommaren. och min sista dag på "mitt" jobb va i fredag. känns rätt sköt. nu har en en hel vecka framför mej med semester. helt underbart.

så, va ska min vecka innehålla, få se, det blir massage på onsdag, eller, massage terapi som vi kallar det. usch. ammi kommer inte vara glad på mej då med tanke på hur ja mår i ryggen :P  under den här tiden som ja har börjar blivit masserad regelbundet förstår ja verkligen hur viktigt det är att lyfta rätt o arbeta rätt. jag vill ju gärna inte gå i pension redan när ja ä 40.

i fredags åkte ja, petra o johan även upp till johans jobb o hämtade min moppe :D hahaha fasen va mysko det kändes när man skulle åka iväg. men den gick som den skulle 73 km/h i lätt nedförsbacke. :P så det ska vara. han är lite knepig, han läcker lite bensin från förgasaren, så det ska åtgärdas. annars funkar det bra :)

imorgon blir det att åka till Lilleman o rida med Armas. ska bli roligt. :)

väntar på att andreas ska komma hem. dom stackarna har en bil som inte riktigt vill som dom vill. o i detta regnväder. usch. hoppas det går bra för dom i alla fall.

jaha, nä, dags att återgå till att städa lite på rummet. är så hemskt rastlös på mitt rum, önskar det vore 20 kvm större. så ja hade lite yta att möblera på :P


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0