Gott nytt år.

                                                                                       

Ja kär vänner, ännu har ett år passerat. fort har det gått oxå om ja får säga mitt. har suttit o funderat en del på vad som har hänt i år. tänkte ja skulle dela med mig av mitt år i en sammanfattning:

- 2008 va året ja satte mig i skolbänken igen och läser där med till undersköterska. detta år blev ja även färdig som uska oxå.
- jag började jobba nattetid.
- Jag köpte mig en moppe
- under året lärde ja känna nya vänner så som Petra, Fredrik, Emil, Erik, Gunnel, och många fler, vissa värda att minnas, vissa värda att glömma....
- Jag vittnade i tingsrätten
- jag tog en tripp till jönköping o vittnade i hovrätten
- jag tillbringade en helg i helsingborg tillsammans med Henrik och fick några fina bilder.
- Cabben såldes :(
- Zickan såldes
- Jag blev 20 och får gå till bolaget
- Lilleman flyttar in i stallet, o lilleman fick ja en del turer med.
- köpte mig en bärbar dator
- första gången ja blev avkastad på 5 år :P
- lilleman säljs till en liten tös i uppsala...hahahaha önskar henne all lycka till.
- ser en dom bästa filmerna på bio, sex and the city, the movie :D

och sist men inteminst, 2008 va året min dröm gick i uppfyllelse, jag köpte mej min egna häst, en alldeles egen häst, Corazón. en avkomma efter Cabben :) så nu har jag min egna lilla minicabben :D bokstavligt talat.

ja det är mycke mycke mer som har hänt men som ja inte kommer på för tillfället.

vad har ja då för mål och funderingar om 2009?

2009 är året jag tänkt flytta. så mycke vet ja.är nog dä ja har som mål.
varje dag är en överraskning, i alla fall när det gäller corazonis :P hahaha aldrig en tråkig stund :D så där kommer ja garanterat få en massa fina minnen. några andra förhoppningar och mål har jag inte med året. jag tar det som dä kommer. ska väl åka ner till helsingborg igen om allt går som planerat oxå. och förhoppningsvis kommer ja jobba mer än nånsin.



önksar nu er alla ett riktigt gott nytt år och hoppas alla era drömmar slår in. vi ses nästa år :P
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0