Ligg...

tiden bara går o går. för ett år sedan satt ja här, nojig över att tvingast sätta sig i skolbänken igen. nu, är ja snart äntligen färdig. imorgon har vi avslutning. ni förstår nog inte hur skönt det ska bli :) helt obeskrivligt. bara kunna fokusera på att jobba :D så ja kan flytta osv. vore så otroligt skönt.

igår va det PB som vanligt hema hos jenny. när ja kommer dit så säger jenny att gå upp o titta på emma.... ja smyger upp för tarppe o kikar in i hennes rum.. där ligger sötnosen med dom rosa prinsessängkläderna hon fick av mig nu när hon fyllde. så söt. ligger där o håller stenhårt i täcket. hahaha det lilla monstret :D

ja va händer mer. lämnade lilleman i uppsala i lördags. gick super bra. efter alla omstädningheter. hahaha ja gu säger ja bara...:D men skönt o se att han kommer få det bra i alla fall. han kommer bli så bortskämd. men ja kommer nog sakna honom en aning. hahaha alla dom äventyr vi hann med att göra. dom nästan, helt kravlösa uteturerna. men men, om några år kan ja ju rida ut på mitt hjärtegull :)

apprå på mitt hjärtegull. ja blir så rörd av honom. förösker ju få honom att lära sig "ligg". har tränar 2 tillfällen tidigare på ca 10 minuter var. o idag efter 10 mnuter så lägger han sig ner :D det har altså tagit honom 3 tillfällen samanlagt 30 minuter att lära sigg va ligg betyder. ja ä stolt!! :D

hahaha hermann va ute i söndags i stallet o hälsa på oss en sväng. hahaha o självklart visade corazon sina aldra finaste bocksprång i luften o allt va som ska finnas med i en bockserie.... hahaha så han sa:- lycka till med inridningen :P hahah

i fredags va ja även i jönköping. så skönt att dä ä över dä nu oxå.

på söndag börjar ja mina julnätter. jobbar en hel det i jul o mellan dagara o sen nyårsafton. fin fina pengar :)

sitter här o lyssnar på lugna favoriter.... o nog är det favoriter alltid :)

ja va mer kan ja berätta om..... vet faktiskt inte. har lite funderingar på att göra om min blogg lite... men ja vet inte, orka... :P

ja det ä nog allt...nu ska ja bädda rent i sängen o se slutet sen av titanic som går på tv :)


sussa sött
pussar

Kommentarer
Postat av: Sara

hej hej.. hahaha ja jo jag vet.. men dessvärre är min häst inte speciellt duktig på galopp.. hahaha.. han är ju till hälften travare så vi håller på att träna upp hans galopp.. men det är LÅNG tid tills han orkar galoppera så sakta :D Men det är bättre vill jag lova.. men det är fortfarande så att ska man galoppera sakta så travar han med bak.. men det är VÄLDIGT mycket bättre.. sen så va han lite busig så han sprang ju mer än vad somva menat :D haha.. sen har han ju aldrig blivit tömkörd innan så han fattade ju först inte ens varför jag skulle gå bakom.. :D

Jaså det skulle du kunna göra.. hmm svårt att flytta han kanske.. men annars kan du ev låna min bil. Men kolla upp det med boxplats i alla fall.. annars kunde ev mamma ta honom... men vill du ta han så självklart.. du får ju rida :D hehe..



Hör av dig.

Kramis

2008-12-20 @ 00:09:00
URL: http://arabianflame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0