Ett halvår

1/7

Juli. tänk att ett helt halvår har gått. lite skrämmande. nu känns dä som att det bara går utför. suck.

nätterna har gått super bra o jobba. men ack så trött ja va igår. el ja, sliten, hade inte mycke ork i kroppen. men tyckte att jobbet va super i alla fall så får se om man fortsätter sen efter sommaren. om ja orkar beroende på hur mycke tid skolan tar. är ju inte den som sätter mig helt frivilligt med böckerna...suck :P

träffa lillbäbis igår. å va töt han va :D jag ska oxå ha en sån, nån dag, när allt passar. jätte mysig. hahaha o va roligt han sprang :D å när han käka, dä ska vi inte änns prata om. ställer sig dyngbrett med benen, värsta biffen såg han ju ut o vara.

ska jobba ikväll, på mitt vanliga jobb. hoppas det är lugnt. har inte riktigt koll på vilka ja ska jobba med ikväll. men dä spörs väl att se.

orkade aldrig åka ut till tjockiscabben idag. får göra det imorgon om ja orkar efter ja jobbat. slutar ju kl 14 imorgon så dä ä ju inte hela världen.

sitter o kollar i min kalender. nästa vecka kommer bli rätt lugn o skön. jobbar bara natt onsda o torsda då. o sen massage oxå. mmmm :) får se om min axel/skuldra är bättre då. om vi kan komma på vad som är där under. om det är en gammal skada eller bara stress. att ja har för mycke att tänka på o göra.

aja, måste börja plugga nu. sommaren är ju snart slut så då ska allt vara inlämnat.


puss

Emma ute o går med sin vovve :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0