Dåliga

det blev dåliga nyheter. ännu något speciellt ska försvinna ur mitt liv. blir så jävla less på allt skit. varför är det alltid så att så fort något bra händer om det är något så litet som att ja hittar en krona på backen, så slår det tillbaka tio ggr värre?

ja skiter väl i om hon är snäll o gullig. ja vill ha kvar honom för dä.

o han som skulle stanna hela sommaren. pyttsan, han åker på lördag. kul :( vilken vecka det kommer bli att se fram mot. trodde verkligen att ja skulle kunan ha kvar honom ett litet tag till. men som sagt. det är min vanliga otur. det är ju inga små saker. antingen allt el inget. suck. finns inget bra som hänt som ja har kvar.

har alltid sagt att det är drömmarna man lever för. det är dom som gör att vi ser morgon dagen. men tro på fasen att så fort man börjar göra anspråk på drömmar så skiter det sig bara.

men men, det är väl bara att gilla läget, va mer kan ja göra...


Kommentarer
Postat av: Petra

gumman! kramar om

Jag lider med dig! Kom ihåg att jag finns för dig om du vill prata!

Puss

2008-06-30 @ 13:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0