Goda el dåliga nyheter?

28/6

Idag kommer herås :D hann tyvärr aldrig lägga mig i buskarna o kika. o andreas har redan hunnit träffa/sett honom...hmmm fusk det här. måste ja tala med fru ollanketo om :P

även idag som tjejen från strömstad ska komma o titta på cabben... :( hoppas för janas skull att honom tycker om honom. men för min skull, om man får vara egoistisk så vill ja ha kvar honom. så trött o ledsen på att när saker börjar bli bra bara glider ur händerna på mig då. slår aldrig fel. så går mer eller mindre bara o väntar på nu när nästa mindre bra sak ska ske.

vilken morgon ja haft ;)

ska jobba natt idag för första gången. aningen smått nervös. kommer säkert gå jätte bra men ändå. kommer kännas lite konstigt o vara vaken hela natten o inte gå o lägga sig där vid 3 som man annars brukar göra en lördag natt :P

puss


29/6

så nu sitter ja här vid datorn o han nätt o jämt nyss vaknat. ska gå ner o äta lite frulle tror ja inann ja lägger mig i soffan o slöar tills det är dags att åka till jobbet igen o åter igen göra en natt :) så ja kan ligga o sova hela måndagen :P
hahaha i natt när ja jobbade, tog en sväng på stan med bilen o kollade hur folk mådde. hahaha fasen av roligt det va. såg väl en o annan så att säga som inte var i sitt vanliga tillstånd :P
o alla sms ja fick, förstår ni inte att ja oxå ville gå ut o göra stan osäker när ni skriver så där. suck. men men. fick en kväll med mina gamlingar istället som charmade mig till tusen...hahaha

nä dags o höra om hästen är kvar o så måste ja få bildbevis på vovven. :P men först lite det frulle. vrål hungrig :D

hahaha vilken skadeglädje jag har. fy skäms på mej. men du är värd dä...


pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0