Kossa

17/6 - 18/6

satt o pluggade hela förmiddan igår. suck. måste få saker gjorda. sommaren går fortare än va man tror.
bestämde mig i vilket fall för att åka till kossa på kvällen. så gick ner i källaren o plocka med mej en bråkdel av min hästaffär ja kan öppna från källaren :P
va så otroligt roligt å se henne igen. men fy fan va tjockhon var. trodde ja skulle baxna. dreddlocks i manen o svansen, inga mega stora så dom var ju ganska lätta att reda ut med hjälpa av lite spray. men ändå.

gamla kossa, hahaha fatta va pigg hos var. men så snäll :)

så bara för att hon var så fet så gick vi ut o åt ännu mera gräs när vi hade redit färdigt :P

så jag är så förvirrad. va ska ja göra. ska ja svälja sveket dom gjorde mot mej o fortsätta med mindre förväntningar, utan drömmar. jag har ju alltid sagt att dte är drömmarna man lever för. men om ja inte har några drömmar då för att jag inte kan/vågar ha några. tycker inte om det här. ska sätta mig ner o skriva ner alla för och nackdelar på ett papper. svart på vitt. så får vi se vad ja kommer fram till. Världens bästa perta ska ja träffa sen. det är en människa som är guld värd.

ska snart göra mig i ordning o åka o handla lite mat tills helgen. ska sitta hos petra i hennes föräldrars hus o grilla o prata skit o umgås. kommer bli jätte trevligt. jobbar ju som sagt hela midsommar, fin fina pengar :D

min första lediga helg kommer att bli om ja minns rätt i mitten på augusti. hahaha sånt är livet :P


puss

Kommentarer
Postat av: Petra

Du är oxå guld värd gumman! så glad att jag hittat dig!

2008-06-18 @ 22:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0