Sex and the city

24/6

midsommar jobben rullade lugnt o fint. va skönt att starta jobbandet med en lugnt helg. :)

Va på bio idag med jenny, sex and the city. oj oj oj. fan va bra den var. helt såld på filmen. jenny va väl inte lika imponerad, men o andra sidan så är inte hon lika sko o garderobfantast som mej :P kom på när ja satt där i salongen, att när ja flyttar sen så räcker inte en tvåa åt mej. ja måste ha en tre som ja kan ha som garderob. nu låter det som om ja har hur mycke kläder som hällst, men dte har ja faktiskt inte. men det blir mycke om man ska räkna med vanliga kläder, abretskläder, stallkläder, fritid-träningskläder, vinter kläder, sommarkläder, jackor och framför allt skorna av alla dess sorter. o ja kan ju inte gör mig av med kläderna när alla har sin tidpunkt då ja använder dom...hmmm nä detta blir att hitta en lösning på.

innan bion satt ja här vid datorn o försökte vara lite teknisk, hmmm..funkade väl inte allt för bra. el ja, jag hann inte vara teknisk så att säga. kollade på klockan o fick en chock. hade en kvart på mig att duscha, välja kläder, sminka o klä mig fullt ut tills jenny skulle komam förbi o hämta mig. hahaha vet inte hur ja klarade av dä men ja hann faktiskt. tiden måste ha stått stilla där ett tag medans schampot sköljdes ur håret :P

efter bion mötte andreas upp mej. så va ute o knallade en sväng. riktigt trevligt. hade slutat att regna o blev faktiskt riktigt skönt väder :)


tack för skivan :)
Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0