Skatter...?

11/6

Va ute i gick med Emil en sväng. Var nog det bästa ja gjort på länge. komma ut en stund o bara få va. Springa o leka lite, jaga, träffa räven, ja det va super. Hahaha något som va mindre roligt så att säga va väl vädret. Hade knallar bort till gärdena bortanför grusgropen, vilket är en liten bit hem. Vänder mig om av en anledning o ser mörka moln sträcka ut sig över himelen. Inte roligt. Så det blev att lägga på en rem hemåt. Tyvärr hann vi inte hem förens regnet o åskan hann ikapp oss. :( Så bliv lite lagomt blöta så där. Till min syn fick jag även beskåda två super fina regnbågar. Fick mig att tänka på det alla säger om att det ska finnas en skatt i regnbågens slut. Nu när dte var två bågar, måste det ju vara dubbla skatter. Hahaha tänk så mycke barn man kan tänka ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0