Sol, härliga sol.

Solen skiner så underbart ute, men inte fasen är man ute för dä.
Har suttit här framför den här dumburken nu sen kl 12  vid lunch. Somliga har ju även skola på sommaren...

Va nere med Petra igår till stan och såg när folket anälnde till balen. Super fina klänningar. Får mig att tänka tillbaka när man själv gick uppför backen till kupolen med kavalje och vacker klänning. Men men, det är nu ett minne blått. Jag och Petra åkte ner till Katrinedalskrogen och satte oss i sommarkvällens värme och åt en super god bit mat. Dä va inte helt fel dä häller :D

Imorgon är det stundeten. Min kära kusin ska ut i livet nu...hehehe va fort tiden går. Nästan skrämmande. Jag har ju bara ett halvår kvar i skolan... :)

så här såg man uta på balen, jag och min kavaljer Alex:image2image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0