Söndag + Måndag

15/6

har jobbat idag. var uppe i valåsen o sålde hästsaker från butiken. riktigt roligt :) många fina hästar som sprang omkring. grattis linda o farhan :D
men är det något jag inte kan förstå mej på så är det dommare som kan låta halta hästar få tävla. fy skämms på dej dommar jävel. fatta vilka tillrättavisningar hästen fick när den bara försökte säga att den hade ont!

under kvällen blev dä film med andreas. skönt o ta det lugnt en kväll med vänner. alltid lika uppskattat.


16/6

måndag. ny vecka nya utmaningar. börjar jobba på mitt schema på fredag av alla dagar, midsommarafton. jippe :P
dagen började med ny deligering på mitt nattjobb. hahaha va nog den snabbatse delligering va någonson har varit på o kommer vara på :D

kvällen fick bli ett V.I.P besök på Max. blev glatt överraskad av hur resturangen var. kommer nog bli jätte bra. bara jag får vad ja vill ha på min burgare :P Tack för att ja fick göra dej sällskap :)

Kommentarer
Postat av: Gosse

Det var så lite så ;) Vad mycket du hade skrivit nu.. Hade ja lite att göra för en stund medans man väntar på tvätten :D

2008-06-18 @ 17:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0