Torsdag

Min kära kusin har nu tagit studenten. Grattis än en gång kusin. Har en o annan bild sen den dagen. Har bara inte hunnit ladda in alla än. Hade så trevligt. God mat, gott väder och massa trevliga människor. super kul. Förutom en sak, min klänning fick sönder, mitt på skolgården när studenterna skulle springa ut. Ena axelbandet lossnade. Bara så där. Jävla skit klänning. Kosta x antal kronor o sen så håller inte skiten. Suck. Men men, lappa hiop den med säkerhetsnål. Jag är inte den som är den ;D

Kvällen avslutades med trubadur hos Daniel. super trevligt. Jag som inte änns hade planerat att förtära alkohol till en början. Det syntes ju hur bar det gick. Kommer blier ifrån festen snart.

Jag har en väldigt upptagen kusin som har mycket o göra ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0