Bra som dåligt

26/6

torsdag, träliga torsdag kallade vi den för förut i skolan. va bara för att denna dag hade vi bara kärnämnen. men den hade sin charm ibland den oxå :P

vaknade i morse o upptäckte att ja fått ett sms. blir alltid lika glad över att se att någon har tänkt på mej när ja anar det som minst. det blir en så bra start på dagen. att veta att man är ihåg kommen. :)

jobbade igår kväll. gick rätt bra. hade en elev med mig. kvällen gick så mycke fortare. får se hur den blir ikväll.

till helgen blir dä att jobba natt, lördag och söndag. känns som att ja kommer ligga o sova hela veckan sen. men har bara måndagen på mej. kommer nog bli bra när ja väl kommit dit o får se hur allt går till o hur ordningen är. så får se hur morgon dagen blir. om man skulle hitta på något roligt kanske. eller så kanske ja skulle åka ut till min kossa. hon är ju någon som saknar mej :)

tänk att få reda på något om någon, att det kan avgöra så mycke. låg o tänkte på dä nu i morse i sängen. visst kan ja tänka tillbaka o undra varför. vad som blev fel och om felen skulle kunnats rätats ut. men allt händer ju av en anledning sägs det ju. och att allt kommer ordna sig när man som minst anar. både bra som dåligt. vilket ja har fått känna av. men ja är så glad att jag fått veta detta om dej. har gjort tiden så mycke lättare för mig.

nä nu måste ja börja plugga lite om ja ska kunna bli klar med detta nån gång innan ja ska börja jobba....suck


Pyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0