Välbehövlig dag

27/6

Löning. helt underbart. tror aldrig ja har varit så luspank som ja varit denna månad. fy fan. men men. är väl inte allt för konstigt med tanke på mina inkomster, el ja, vilka inkomster? därför känns det helt underbart att ha börjat jobba igen.
har till o med fått ett anställningsbevis för sommaren. där jobbets längd o timmpänningen står. blev glatt överraskad att min kära chef höjt min timm lön utan att ja har behövt o prata med henne :)

slutade jobba kl 14. skapligt skönt att gå kort dag. sen av dä hem o träffa lena en sväng. trevligt trevligt.

kvällen till stor ära tillbringade ja med mycket trevligt sällskap. va ute o knalla en sväng. gick till kronhallen o träffa jenny, peter o emma :D hehehe den tösens min när vi ses, helt klockren. slog mej även då att imorgon, lördag kommer herås :D denna dag lever ja länge på... ;)


pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0