Tid

 2 veckor sedan ja skrev här senast. tiden går så jävla fort. för fort. ja hinner ju inte leva dagarna.

imorgon, måndag, börjar jag min sista vecka på lasarettet. har hittills varit veckor av allt du kan tänka dej på ett sjukhus i stort sett.

Corazon bara växer o växer. i måndags nu i veckan som va så bestämmde jana o ja att vi skulle ta en tur med grabbarna. det börjar med att hästarna klivet på som att dom aldrig gjort något annat förut. o sen när vi åker står dom så stilla o fint. så duktiga. så vi åkte till storfors o tanka o åkte hem sen. då va ja så stot över mitt hjärta. han va så duktig. helt oberörd. som att han aldrig gjort något annat.
har även kommit igång med longering lite smått nu. så ord som skritta, trava, proo och sakta är inga problem. så stolt.

har jobbat natt i helgen som varit. så någon halloween fest har ja inte varit på. har spökat på jobbet istället :P så när ja tur midnattsrundan så ser man ju en del folk. o ja kan bara skaka på huve. att folk verkligen inte har mer självrespekt. folk klär altså ut sig till en blandning av slampa, hora, porrstjärna va ni nu vill kalla det, o detta blandat med djävul, ibland. skandalöst.

jag vill inte åka till hovrätten!!!!

ibland önskar jag att tiden stod stilla. och ibland önskar jag att tiden gick fortare.


puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du till hovrätten och göra? :/ Det är inget trevligt ställe att vara på..

2008-11-03 @ 08:22:30
Postat av: Sofia

Ja det kan ja kankse berätta, om ja vet vem ja ska berätta för...????

2008-11-04 @ 23:39:16
Postat av: Adam

Heter Adam, kollade runt på blogg och hittade din :) du verkar vara en trevlig tös.

2008-11-05 @ 18:52:28
Postat av: Sofia

Hej Adam, klart ja ä trevlig. har ingen anledning till att vara något annat :)

2008-11-05 @ 22:45:59
Postat av: Adam

hehe... bra svarat :D

Hur står det till med dig då?

Och vad var anledningen du skulle dit? Inte ska väl en sån trevlig tjej som du ha blivit utsatt för något så du måste dit?

2008-11-06 @ 08:35:32
Postat av: Sofia

Jo allt är bara toppen :)

hahah vem har sagt att det är jag som har blivit utsatt för något :P låt inte det yttre lura dej gosse :P

2008-11-06 @ 23:15:51
Postat av: Sara

jag är med lite förundrad vad du ska upp i hovrätten att göra?? Vad har hänt..??

Allt bra annars.. vilken duktig lite gosse du har som redan lärt sig så mycket.. själv har jag precis kommit fram till att jag ska vänta ett tag innan jag köper egen igen.. har en låne häst nu som jag ska tävla på i sommar.. då vet jag ju efter sommaren om jag vill ha unghäst eller inte.. om det är värt tiden.. :D men jag tror det blir det i slut ändan ändå. en liten en :D



Ha de..

Puss puss

2008-11-12 @ 10:48:31
URL: http://arabianflae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0