Min första hela.

jaha, tiden den bara flyter iväg. har hänt så mycke, el ja, typ i alla fall.

försökte skriva här i bloggen för typ 4 dagar sen, så ja skrev o skrev o skrev. sen helt plötsilgt så försvann allt. jag va mindre road kan ja lova. så då sket ja i att skriva om allt en gång till :P

för tillfället sitter ja o kollar på nytt läge. så kul o se va det finns för boenden ute i sverige. för en dag stor man ju där, i husköpar branschen. men den dagen bröjer nog ett bra tag till...

skolan har börjat igen, el ja, den har ju pågått hela tiden men är tillbaka i skolbänken efter 4 veckors praktik. o det är ingen trögstart precis. fy fan. ja kommer stryka med på kuppen känns det som. men det får väl gå. slutar ju helt o håller från skolan den 19/12 :D ska bli så skönt. o senare på kvällen då den 19 så blir det julbord med klassen. en avslutning.
måste ju bara tillägga att det har varit dom 4 bästa veckorna ja haft av praktik någonsin. super kul. alla va så glad o trevliga, feter ett tag i alla fall när man varit tvungen o bevisat motsattsen till deras fördommar. fick i alal fall när ja slutatde en tjockis ängel. en sån där söt porslins ängen som är jätte rund från duka. känndes jätte roligt :D

många har undrat va ja ska göra i hovrätten :P hahaha o det är som ja säger, låt inte det yttre lura er :P nä, ja har varit laglig. det är ja ju alltid :P jag ska faktiskt åka dit o vittna. är snäll o ställer upp på en kompis. men hade ju aldrig trott att det skulle behöva vara så att min snällhet skulle ta mig till jönköping. suck.

o min bäbbe är lika snäll som alltid. fick ett mejl från ewa, ewa är en gammal klasskompis sen gymnasiet. hahaha hon bara grattulerar mig och säger att ja ska njuta av den tiden som är nu när han är fro som ett lamm, för sen kommer treårstrottsen. hahaha men, helt ärligt, ja längtar nästan. då får man ju lite häst att jobba med. hoppas ja i alla fall. :P

o igår va ja inne i örebro och såg på nya Bond filmen. jag har altså nu sett min HELA första Bond film...hahaha
hade jätte jätte trevligt. men nu ska ni får höra. dom har ju öpppna nya vägen mellan örebro o karlskoga, en bit i alla fall. från infarten mot Sanna o sen resten av vägen till örebro. o ja va så glad att va roligt o åka på nya vägen. jo visst. tjena kerstin. bussarna åker den gamla vägen, o kommer nog göra det hela tiden då alla busskurer står där....aja, blir lite lugnare o sussa på bussen då :P
men hade jätte trevligt.

imorgon har ja en tenta på akuta bukar. känns som att det inte är något ide att ja änns går dit. nä, så negativ ska ja väl inte vara. det får gå som det går.

annars då, staffan nilssen träning i stallet i helgen. ska vara där o hålla ställningarna eftersom cheferna är i stockholm.

va på masage idag ocå. o ja är helt slut i ryggen. det hände någonting som inte va så bra i ryggen. så ja hoppas lite sömn gör susen för att ryggen ska funka igen. hatar verkligen att behöva gå o ha ont. men men sånt är livet.


Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0