Utkast: Söndag 9/11 ...

Söndag 9/11

igår va det det 4 månader kvar tills ja fyller år, igen. vart tar alla år vägen? det får mig att tänka till lite. kommer man hinna med den idial som finns på oss? allt detta vet ni med resa, jobb, barn, hus ja allt va det blir. aja det återstår att se.

den 19/12 tar ja min examen, igen :P där är oxå något som gått så otroligt fort. för ett år sedan blev ja mer eller mindre tvingad ill att sätta mej o plugga för at kunna få fortsätta jobba med det ja finns vara meningsfullt i mitt liv. och allt har gått så fort o så bra. att ja änns fick börja plugga va en lycka. anna-maja berättade för mig i onsdags när vi hade samtal ihop med min handledare att man måste vara 20 för att kunna söka till skolan. ja va bara 19 o va bara 19 när ja börja läsa. så ja är jätte tacksam.

4 veckor har gått och jag har 4 nya veckor fulla mer erfarenhet att lägga till i mitt arbetsliv. men jag är lite besviken. jag hade jätte roligt o underbarare människor både patienter som arbetskamrater kunde ja inte få, men det känndes inte som någon utmaning. allt ja gjorde bara föll sig på plats. det praktiskt så att säga. inget kändes svårt och då var det ändå helt nya maskiner och förhållningsätt ja skulle anpassa mig efter.

nu kommer ni skratta åt mej...ja hittatde mitt försvinna blogginlägg :D :D hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0