Tveksamt

Där du andas. vilken underbar låt. där du andas. där du älskar där vill ja leva  låg okolla de på tv i morse. då visar dom Marie fredrikssons nya låt. där du andas. den är med i nya Arn filmen. jätte fin. nästan så man kankse skulle se den. men det är typiskt mej oxå. att se en 2 eller mer o inte första filmen. hahaha men den låten vill ja ha. ska se om ja kan blinka för syrran. hon som har laddat ner ett sånt där nedladdningsprogram på sin dator.

har haft slappis dagar i två dagar nu. rätt skönt har behövt sova igen sen ja jobba natt o fick knappt sova något. o sen när ja inte mått bra häller. men känner mig rikitgt kry nu faktiskt. tur dä. för på fredag kommer min bäbis  :D

i morgon har vi föreläsning. jippe. eller inte. men sen ska vi åka till kossa. mitt hjärta brister verkligen när ja tänker på henne. ska åka ut o hämta mina saker som har legat o tagit plats i ett stall som ja knappt varit i på 2 år.
va ska ja göra. kommer ju stå o stört böla o hata mig sj för vad ja har gjort. hur ska ja kunna se henne i ögonen igen? men vem vet. Corazón kanske får en lika speciell plats han. men bara Cabben tog ju ett år för att kunna få en känsla över till. kossa hade ja ju i 6 år. vilket har gått så fort. iblnd funderar ja över hur det skulle sett ut om ja varit kvar där ut. min omgivning hade nog hatat mig rent ut sagt. men kossa skulle i alla fall fortfarande vara fin o fräsch. men skulle ja mått bra??? tveksamt. men mår ja så mycke bättre nu? tveksamt.

har varit ute o gått med emil idag. gick runt på rävåskullen o lekte lite. rätt skönt. karlskoga har en rät fin utsikt när man är på dom platserna där man ser ut över stan. bara lite träd som skulle börvas kapa av topparna på.
ska grilla snart. tur att det har lättat upp ifrån regnet. får väl sätta mig med en martini o petra i telefon o prata en stund medans ja grillar. har lagt karré skrivor i marinad. kött och sen vitlök. mmmm underbart.


pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0