Jag har nog en normal häst trots allt...

ja va ska man säga. gossar gossar. hahaha den ena är värre än den andre. å ja kan inte göra annat än o skratta åt dä :D

va hos corazonis idag, som att dä skulle vara något ovanligt, :P tror mitt hjärtegull börjar bli stor. han gör antydningar till att kaxa :D HAN ÄR NORMAL!!!!....hahaha men om ett halvår eller nått så kommer det säkert vara så att ni vardagliga människor kan ge ett bud på honom o ja inte tvekar att ta dä för stunden...hahahaha nädå, min bäbbe ä min bäbbe. han kommer inte få lämna mej i första taget. tog försten lite nya kort på honom idag:

Corazon

hahaha o vet ni va smartskaftet gjorde mer idag då...hahaha suck. han rulla fast. så jävla typiskt honom...men han kravla sig runt o ställde sig upp med spån i hela ansiktet o kolla på mej som om inget hade hänt. hahah där stod ja lite haft stöllig...hjärtegull :P

hittade en annan bild på honom i telefon, när han har på sig sadel för första gången. måste varit för en månad sedan typ tror ja...



va liten han ser ut :D får väl plocka fram shettis sadeln så det ser lite mer prop. ut.

får så jävla dåliga bilder med min telefon....skulle vilja ha en sån där riktigt  bra kamera som man kan fota i ridhus, utomhus, mörker, ljus osv helt obehindrat. men dom är ju inte billiga. så den blir att drömma om, för nu finns andra saker att prioritera... men vill ju samtidigt kunna ha kort o se tillbaka på när han är stor o klumpig :P

nä,dags att sussa. blev ju en tidig väckning för mig i morse. tobbe messa nyss om en tur till karlstad i morgon. låter super tycker ja. så dit blir dä förmodligen, om ja inte får jobba, o göra stan osäker :D

puss puss

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej =)



Nä det är inte min häst...



MVH Madde

2009-01-15 @ 17:19:31
Postat av: Sara

hej hej.. ja gud va han växer den "lilla" :D

Kul att han påminner mycket om cabben.. det är ju aldrig fel menar jag :D

Allt bra annars??



Kram

2009-01-24 @ 12:37:30
URL: http://arabianflame.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0