Corazón, svart har blivit grå.

Corazón, mammas hjärtegull. har fått hit en sladd så nu kommer lite uppdatering på hur min stora stygga hingst ser ut...;)

                       








Detta är alltså min bäbbe idag. min stora stygga hingst. hahaha långa ben som en giraff och sen ett stort bitmärke. mammas hjärte gull <3 kan det kanske bli häst av dej en vacker dag oxå... el? kankse blir som pappa :D stor o ståtlig. eller ja, sjäölvklart kommer ud bli lika snygg som pappa, du kommer ju bli SNYGGARE än pappsen till o med :d du ä ju min häst. hahaha alla dom där äpplena måste ju göra nån nytta :D ska bli oavsett hur vacker du än blir, bli kul att få följa min egna hästs resa. nu när man är med i från början med allt.

nå, va tror ni då? kommer han bli snyggare än pappa Cabben? ;P
Pappa Cabben

o jag har sett världens bästa film med jenny igår twilight!!! fy fan va bra. tyvärr fanns det ingen svensk text för den har inte kommit ut än. men dä gjorde fasen det samma blev helt tagen av filmen. så nu är premieren för film ny 2 bokad nån gång i november 2009, 20:e tror ja jenny sa. så kan säga dä till er som inte sett den häller, det  kvittar om ni ä bra på engelska eller inte, ni måste se filmen i alla fall, se till att ha med er nån som kan engelska så frågar ni bara då o då om det är nått som inte gick in... för fan va bra den va :D


pussar

Kommentarer
Postat av: Sara

hej hej.. allt väl?? Vad gör du lördagen den 18 april?? Kram kram

2009-03-19 @ 22:36:17
URL: http://arabianflame.blogg.se/
Postat av: Sara

just ja.. vad fin han blivit din killa prins :D

2009-03-19 @ 22:36:58
URL: http://arabianflame.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej alltså den 18 april. :). Ja jag hoppas med det går vägen för lilla Affe. Men har han en spricka tycker jag för hans skull att de tar bort honom. Det är ju nästa djur plågeri annars. Han är ju ingen ungdom precis. 16 år. Japp Wicky fick en melwin. Hon fick i onsdags halv två. Kram kram

2009-03-20 @ 14:14:31
Postat av: Kamilla

Hej! Japp äntligen har man hitta ett motto att leva efter! :)

Du får ta med dig Erik och komma på fika i huset sen... Börjar äntligen bli dags för inflytt! :)

2009-03-24 @ 08:06:33
URL: http://milixen.blogg.se/
Postat av: Sara

Den 18 april är det hearitten här i stan.. jag ska vara med och tävla.. tänkte om du kanske hade lust att hjälpa till som hinknisse, eller som malin kallar det "hinkulla" :D



Ja jag vet.. alltså jag tror att en del tror att när hästen börjar bli svettig så är den trött.. men så är ju inte fallet med distans hästar eller andra hästar heller som tränas normlat.. Men men det är bara att bita ihop och inte bry sig..



Kram kram

2009-03-25 @ 11:16:44
URL: http://arabianflame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0