Kommer det förbbli vitt...?

God morgon alla där ute.

Tisdag till ära. ja, va ska man säga. va en vecka sedan ja skrev här sist. ar hänt en hel del åter igen i mitt liv. Ja har nämligen flyttat in i lägenheten på allvar nu :D Har bott här hela helgen tillsammans med erik. inte sover ja sj dom första nätterna :P men inatt fick ja sova själv :P erik hade åkt till borlänge för att jobba. men det känns jätte bra att vara här nu. men ni anar inte hur fruktansvärt trött ja ä på att måla o slipa. Erik o ja slipade mina köksluckor i söndags så nu ska ja o jenny sätta oss o måla dom. kommer nog bli super. Vita ska dom få bli. vill ha en ljus o öppen lägenhet. sen vitt är stilrent, bara det får hållas vitt oxå...

..... är nämligen inte helt övertygad över att mitt hem kommer få vara vitt efter nästa helg. Då är det planerat att det blir inflyttningsfest. om inget annat kommer ivägen så som Corazon och jobb. annars är det nog inget som kan stoppa dä :D hahaha fasen va roligt det ska bli.

jaha, dagens planering.. ligger fortfarande i sängen o njuter. visste ni va ja har för säng skulle ni förstå att ja ligger kvar.. ;P helt underbar. ska börja tvätta om 1 timme. men funderar på o knalla ner o kolla om det är ledigt redan nu. behöver få lite kläder tvättade. sen blir det att måla byrån grå och den andra byrån vit. soffbordet får ja nog vänta lite med för jag måste åka till cheapy och köpa en rund pensel så ja kan måla imellan skivorna. sen som vanligt idag blir det corazon :D
mitt hjärtegull :)

nä, ja kanske skulle gå upp ur sängen o sortera lite tvätt o äta lite frulle. mumma :)

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0