Rövknullad

Jag är så kär. Så fruktansvärt. Han är ju helt underbar. Känslan liksom strudlar i kroppen. Det är så bra. O jag som inte trodde det kunde bli bättre. Men det blev dä och se bara hur bra det blev. Åååå jag är helt såld. It´s gone be the one.
Måns, Måns Zelmerlöv med låten Hope and glory i acoustic version. Så fruktansvärt bra. Jag går och sjunger och nynnar för fullet. Sjunger ju inte så nån annan hör i alla fall :P Det passar liksom så bra. När man är kär o allt... ;)

Har jobbat nätter nu, gör min 3:e o sista natt i natt nu. Ska bli skönt. men sova blir det inte värst mycke av. Ska tvätta imorgon kl 12. Hmmm ja ja. Det kunde ju varit värre. Så ja funderar på om ja ska gå o lägga mej över huvetaget. Får ju säkret börja slänga på maskinerna  11, halv 12. Men sova 3 timmar kanske inte är fel.

Till veckan åker ja till Stockholm igen. Erik ska hämta nya bilen :) så ja ska köra hem min lille bil, SJÄLV. Hela vägen från Åkersberga till Charlswood själv. Hahaha ja kommer hamna i happaranda känns det som. Är inget stort fan av att köra i stora städer. men men, det går nog bra. Kommer ha Erik ett knapptryck bort så :)

Nu är det även klart, den 20/6 är ja inte längre ensam i min lille lägenhet. :D Ska bli jätte roligt att ha lite sällskap av Jessicat. Hon ska bo hos mej i 3-4 veckor undertiden hennes famlij är på semester. Har ju funderat på att skaffa mej en pisse, men är inte nöjd med tanken att behöva stänga in en katt på 37kvm. Tycker det är lite djurplågeri. Jessicat är ju gammal och ligger mest o myser om dagarna och går aldrig ut i stor sett så dä känns bra, just därför hon får bo här med mej :)

Sommaren närmar sig med stormsteg, ordagrant. Rena stormen igår ju. Hoppas mammas hjärtegull inte blåste bort :P
Till midsommar börjar jag även mitt sommar schema. kommer bli skönt att kunna planera upp dagarna osv. Därför funderar ja att åka på lite mini semester innan ja börjar jobba på "allvar". Om Erik o ja skulle ta o åka ner till kusten o mysa. Steka lite. Kanske få lite färg på sig :P För så blek som ja är nu, ja, dä kan bara ismänniskor vara oxå. :D
I vilket fall så vore det rätt skönt. komma bort o bara ta dä lugnt.

Kära systeryster tar ju studenten nu oxå. Tänk, hon ska ut i arbetslivet o vara vuxen. Helt obegripligt.

Hahahaha pratade just med en killkompis, han har varit o gjort en Koloskopi. En undersökning av tarmarna på insidan. Denna undersökning sker genom att man får en slang, unigefär lika tjock som en trädgårdsslang, men en kamera i toppen upp i rumpan. Så nu är han hemma. Mår bra som tur är, men han säger att han går bredbent, som att ha blivit rövknullad. Hahaha Skönt o se att humöret inte tagit skada :) men nu kanhan ju tänka på hur vi töser känner oss....
Fan vilken sjukt dålig humor ja har igentligen. :D

Ja va finns det annars o säga, mer än att det är stålande solsken ute nu. Nu när ja börjar jobba om 1 timme. Fy fan. Nu känns det att ja verkligen är förtjänt av lite semester på kusten.

Nä, dags att plocka iordning lite. Innan det är dags för att göra själv för pengarna ;P


Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0