Bada köket

Torsdag. Torsdag den 21 Januari 2010. Fan va tiden går fort. Ibland känns det som man hinner med hur mycke som hällst o bara en dag. Andra dagar arbetar hjärnan över att änns ha något o göra för bara 1 timme.
Idag har det i alla fall varit fullt ös. Började väl med att ja inte kunnat sova inatt. Jätte om i halsen. Så att sova va ju bara bra överskattat. Lyckades väl somna om efter en mycket tidig kopp te. Mycke skönt kan ja lova. Sen blev det städning av hela huset. Plocka o dona. Damma, dammsuga, torkagolv, diska, plocka ner den sista julstaken. Äntligen tillbaka till min vardag :)
Sen blev det att laga lite mat, soppa. Jenny ä påväg för en feting kväll :D En fetingkväll fylld med sånd där gott o onyttigt, skvaller o lite dirty dancing. Åh, finns det något som är hetare än en riktigt muskulös dansare med sån där perfekt kropp o en svart kortärmad skjorta. oj oj oj. Tänk, det är lixom slut på sånt nu. Ja ska leva o bo med den karl ja har nu för resten av mitt liv kanske. Jag är ju bara 21. Vi träffades när ja va 20. Jag är ju bara barnet kan det kännas som när man ser lite siffror bara. 80 år ska va leva ihop, om vi antar att det slutar vid 100. Men vet ni va... Det är något ja inte tror kommer bli så tråkigt ;)

Så nu sitter ja här i soffan. Jenny har nyss åkt o jag är så nöjd över mitt städande, trots mitt badande kök ;P

Corazón. Tömmkör han så mycke ja bara kan nu med jämna mellanrum. Får ju inte bli för mycke för honom.

Imorgon är det Fredag. Erik kommer hem. Slut på friden ;)

Ska förmodlligen sälja min lilla räser bil, 850. Får se vad Erik bestämmer sig för. Men blir det så, så har jag en bil övers som är nybesiktad och nyskattad. Finns intresse?

Fan va ridsugen ja är!!!! Kan inte Curre bli stor snart... suck. Måste bara hitta en sadel ja vill ha oxå.

Sen måste ja slå ett slag för att jag har världens bästa hovslagare. Vad vore vi utan dom. Och min är klockren.


Sussa gott.
Pussar

Kommentarer
Postat av: sara

du kan få komma och rida min :D

2010-01-28 @ 23:19:21
URL: http://arabianflame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0