Hem ljuva hem, kanske.

Tisdag. 2 Mars. Va tiden går.

Erik o ja har väl inte haft det allt för bra. Suck. Har varit riktigt läss på skiten. Va så illa så det kunde ha blivit ett hus på landet till salu. Men förhoppningvis är allt utrett nu så vi kan fortsätta att leva o bo här :) Finns verkligen inget jag hatar så mycket som att bråka. Speciellt inte med dom som står mej väldigt väldigt nära, som Erik. Men helgen som varit nu har varit den bästa på bra länge, så den här känslan om att man har hittat en människa som man kan leva väldigt länge med började göra sig påmind.

Idag funderar jag på om jag ska följa med till Örero, mor o syrran, och köpa nya pjäxor till syrran. Hon ska till Österrike om 2 veckor. Eller om jag ska åka till stallet och rida Pamela en sväng. Lusten till att rida finns ju lite mer kan ja avslöja :P

Va nere på stan igår. Hittade för första gången ett par jeans på H&M som verkligen passa. Aldrig hänt förut! Och priset på byxorna  va super oxå. :D Så dom får ja av Erik i pressent nu när ja fyller år.

Corazon är det synd om. Han har livit en hackkyckling. Nog för att han är en slyngel men nån måtta får det vara. Så jag hoppas att det har blivit bättre med den lösning vi gjorde. Om inte annat får ja väl kanske plocka hem honom, kanske blir så snart nu i alla fall ;) Vore ju inte helt fel och ha sin häst på egna gården :)

På torsdag blir det feting kväll med Jenny. Har äntligen hittat våra chips igen. Vitlökschips. Dom är så jävla goda. mmmm....

Ligger i soffan nu o slöar som bara den. Är rätt nöjd med nya soffan måste ja säga. Erik, han avgydar soffan. Han har sitt hörn och där ligger han mycket bekvämt :)

Nä, kolla lite tv kanske, dä man kan.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0