Mia´s schabrak

Suck. Har jätte tråkiga nyheter, eller ja, det kommer ju fler ggr, men Anna träningen är inställd på Söndag. Suck. Ja ja, det possetiva är ju att jag slipper vara nervös för dä. Istället får ja vara nervös över att jag åker till Botorp istället och rider tillsammans med Jana där. Va länge sedan aj va i dom stallarna. Men nu åker ja dit på besök, med MIN EGNA häst.

Corazón


Har funderinghar om ett nytt schabrak från Mias. Tycker dom schabraken är helt suveräna. Men jag måste komma på en färg som kan passa. det gäller färg på schabraken, passboal och kantband. Förslag...?

 

Lite kvällsmat kanske...? Men vad. En Pan pizza blir nog bra.


Love Sofia

Kommentarer
Postat av: Joja

Turkost, isblå eller lila vore snyggt!! :)

2010-11-14 @ 23:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0