Nedräkningen har börjat

Imorgon är det sista helgdagen, sista helgpasset. Sen har ja semester. Ska bli skönt kan ja lova. Jobbade en 7-16 tur idag. Trode verkligen aldrig dagen skulle ta slut... Och imorgon gör ja en delad tur. 7-21 När ska den sluta om ja klagar så mycke nu.

Corazón har börjat vara ute nån natt nu då o då eftersom det börjar bli fruset i backen. Han trivs :) Mat dygnet runt. Inget honom emot :P

Om 1 vecka exakt sitter ja i globen och fäller en tår av stämningen. Stämningen av att så många människor med samma intresse under ett o samma tak. Det är även vid den här tiden om 1 vecka som jag är x antal kronor fattigare av att ha gått några rundor på anexet :P

Raffe små fiser!!! Och dom luktar gringo.

Jag har nu köpt min andra del i min första julklapp. Så nu har ja typ en komplett klapp. Till en speciell person. Den blir nog lite rolig i alla fall :)  Nu saknas bara resten av alla klappar till resten av dom speciella männsikorna.

 

Love Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0