Vilken soffa?

'Vilken helg ja haft. Jobbat hela helgen. Äntligen ä den här helgen över. Om 2 veckor är det bara att ta nya tag...suck.

Så idag har ja haft min helg. Min helg varade dock bara idag då. imorgon är det tillbaka till elendet. Så idag har det fått bli lussebulle bak för nästan hela slanten. Baka 3 L bullar. Mycket goda ;P

Mitt liv kan ja nästan beskriva som ett pussel. Och just nu börjar bitarna falla på plats. Ja har ju den tron att livet är till viss del förutbestämt. Därför läggs pusselbitarna efter den bilden, den som vi inte ser. Därför måste man testa sig fram vilken lösning som blir bäst. Hur varje bit passar. Därför kan det ta en stund att hitta.
Pusslet är ju inte färdiglagt förens ju dör. Då är ditt, pussel färdigt.  

Några av dom bitarna ja pratar om är bla att dom hantverkare som ja tänkt ska göra om mitt badrum, har entligen hört av sig. Har ju tänkt att badrummet skulle få bli färdigt inna ja flyttar in. Allt blir ju så mycke enklare då. Lite svårt att göra dä man ska om varken dusch, toa eller nått finns. Har bestämt mej för att det blir ett ljust badrum, sand. Istället för blått som ja hade tänkt mej som ett annat alternativ. Det kommer bli jätte bra tror ja.

Är däremot lite undrande över om ja ska ha kvar mina köksstolar. Köksbordet kan ja inte ha kvar då det är förstort. Så måste köpa ett nytt bord. Frågan är då om ja ska ha kvar stolarna eller om dom ska säljas eller kastas eller sparas. Hahaha en pussel bit att ta tag i :P

På Onsdag är det äntligen dags, frissan :D Äntligen lite lyx :D

Curre har haft en semester vecka. Han tycker det är rätt så skönt dock. Så ja har inte allt för stor ångste över att ja inte redit. Ska rida imorgon.

Imorgon tänkte ja även åka o kolla på en soffa. Måste ju ha något att sitta i oxå i lyan. Men kan inte bestämma mig om ja vill ha en hörn/divansoffa eller 2 st 3-sits soffor att ställa mitt emot varandra. Vill ha en ljusgrå soffa. 3-sits modellen på soffa ja har tittat på finns inte i ljusgrå. suck. Där emot finns en kombinerad hörn och divansoffa i ljusgrå. Dock är den i samma matterial som den soffan jag o Erik köpte. Och dä va ja ju inte så nöjd med. Men vi får se. Ja kan ju åka o kolla i alla fall.

Här är sofforna ja kollat på...


Eller...

Beslutsångest...:P Lite hjälp tack.

 

Nä, dags att gå o kvällskissa. Sen sussa. Jobbar imorgon. Den dagen blir nog något annorlunda :P fy fan vilka männsikor. hahaha



Love Sofia


Kommentarer
Postat av: GREEN

Den andra är ju snyggast! =)

2010-11-23 @ 20:49:53
URL: http://greendif.blogg.se/
Postat av: Joja

Nej Green, den första var snyggast!! :)

2010-11-30 @ 01:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0