En Bates Innova?

snön har fallit o julen närmar sig med stormsteg. förra julen va en ren kattastrof för mej, orka inget o ville inget. I år har ja väl ingen större lust häller, men av den anledningen att ja bara inte vill. Vill så mycke annat. Vill rida min häst o bara njuta va tiden tillsammans. Har lärt mej att den tiden kan ta slut inna ja änns hunnit o blinka. Och hur dä skulle vara kan ja inte änns föreställa mej. Jag skulle vara helt otröstbar är en säker sak. Skulle tiden läka alla sår? Många gånger ja ställt mej den frågan och fått svaret nej. Efter varje sår finns ärr som gör att vi minns. Minnena som gör att våra drömmar känns så verkliga ibland. I mina drömmar sitter ja o rider min svarta skönhet som skulle följa mej till klippans slut.


Under åren som gårr nu så är ja fullt övertygad om att ja inom tid kommer ha en VIT fjolla som kommer följa mej dit ja än går. Han är så bra :)
Något som är mindre bra är att ja nu är inne i den där jävla sadeldjungeln rent ut sagt. Efter 1½ år i samma sadel så ökänner ja att ja nu blivit så kräsen o divig att ja vill ha något bättre. Har inte kollat runt så värst mycke. vet bara att ja vill ha en svart dressyrsadel, stl 17 tum och som det går att byta bomm på. Så resultatet hittills har fått bli en Bates Innova. Har ju inte tänkt mej köpa en helt ny då det är lite väl mycke pengar för mej. Men letar för fullt efter en bra begagnad som passar meji smaken :) Va har ni för erfarenhet av den sadeln o va tycker ni?




Jul o nyår består som vanligt av jobb för min del. lite extra fina pengar :) men juldan bjuder på lite tjejfest. Ska bli så roligt. Hahahaha Annas Björn bara ler o skrattar åt mej när ja sa att ja va party sugen o att det skulle förtäras alkohol. - Det låter så fel när du säger att du ska dricka :P Bara för att ja va den som i stortsett alltid va nykter för att ja skulle jobba o för den största anl att ja ville ha hem min karl. hahaha Men nu är det nya tider. Bara mej sj o ta hand om, o Raffe, o Curre förståss ;)

Har varit på kryssning för ett tag sedan oxå. Slutsumman av dä blev att det nu ska bokas en tjejresa. Ju fler tjejer destu bättre för att fira min födelsedag. Ja fyller ju jämt, 24 ;) JA ser verkligen fram emot den resan. Bara komma bort o ha så jävla roligt.

Har ställt mej sj en fråga ganska många ggr då det vara ett stort samtalsämne ett tag: ska man nöja sig med det man har o det man får? El ska man söka efter mer o bättre. Varför ska ja nöja mig? Tiden får utvisa :)

00.18!!!! Så här länge har ja inte varit uppe på ja vet inte när. får absolut inte bli någon vana. Imorgon får det bli en power walk runda med Raffe :) o sen tvätta inna det vankas jobba. Jippe :P


Love S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0