Barnet lämnar mej aldrig ;P

Vilken helg. ja ä helt slut i kroppen känner ja. tack jenny för att du finns. du är obeskrivligt mycke värd. dina ärliga råd gjorde att ja fick en söndagkväll som ja bara kunnat drömma efter. ja kände mej så lugn. hur fan kan du/ni ha så stort inflytande på mej...?

behöver ju inhandla lite nya saker till mitt hem o även mej sj. kolla på skor, behöver verkligen lite nya. o eftersom man lever som man gör så blir inte inköpen som ja hade önskat. hitta lite skor på skopunkten. en vit street sko med lite guld i bak. igentligen hade ja velat ha en "pumis" i vitt o silver. jag är verkligen ingen guld människa. dä finns 3 saker ja enbart vill ha i guld, min förlovningring, min vigselring och sen ett litet bulligt guldhjärta i en tunn halskedja. o alla dessa 3 smycken är inget ja köper sj så drömmar drömmar drömmar. 
tillbaka till skorna, när ja inte får dä ja vill ha får ja tadä näst bästa. hällre ett par nya skor än inga skor alls. detta är verkligen inte ja för bara 1 år sedan. fick ja inte som ja ville så skiter ja i dä. ja väntar tills ja får som ja vill. men visst kan ja plocka fram den sidan när dte är något ja verkligen vill ha ;P

den andra skon är en vanlig svart skinn promenadsko. klassisk o stilren. precis så som ja vill ha dä :)
sen har ja hittat en helt vanlig enkel tygsko som går till anklarna. vit. en jätte enkel sko att bara ha till ett par short o softa runt i :)
så vi får väl se när ja kan ta mej in till örebro o handla lite. 

behöver även köpa sommardäck. o ja står så frågande i va ja ska köpa för däck. när ja o erik kolla på däck i höstas så visade han mej några bra perelli. o ja vill verkligen ha bra däck om dte verkligen hjälper, kortare bromssträcka, lägre bensinförbrukning, tystare, stabilare m.m. men är det så dåligt att köpa några däck som är en aning billiagre? samtidigt så litar ja på eriks ord när han förslog dessa däck. vi får se. får se framförallt va bisiktningen säger nästa vecka. ja kan bara hålla tummarna. annars, finns dä någon som lär ut snabbkurser i allt va gällande reparering av bil :P

min helg va som ni kanske förstår fruktansvärd. ja va helt tom. ja visste inte va ja skulle säga. o ja brukar alltid kunna ha svar på tal. ja kan inte förklara. dä finns inga ord.
ja vet att ja sårat dej. o ja kan erkänna dä för ja har förstått. men förstår du innerst inne igentligen att du sårat mej? kan du inse för dej sj att du inte va som du hela tiden trodde? alla gör vi fel, men det är av våra misstag vi kan lära oss vad som är rätt o fel. bara man inser att man gjort fel. kan du göra dä? för att ja mår som ja gör är inte bara min fel. jag är smartare än så, jag skulle aldrig vela sätta mej sig i en sån här sitation.

ikväll blir det att jobba. tur ja har mitt jobb så ja har annat att tänka på. hoppas ja i alla fall. ska ta en promenad med raffe nu innan. han är den lilla mannen i mitt liv, eller hur va det där igen, pojken i mitt liv :P på onsdag är ja ledig så tänkte nästan ta mej en tur på curre då. hoppas bara det är bra väder. måste kolla upp det där. så torsdag o fredag kommer ja gå o ha träningsvärk igen...hahaha

på torsdag ska ja åka in till k-hamn igen o prata om lite klubbkläder och våra jackor. ska bli kul o se va vi får till.sen blir dä lite mat med Tobbe oxå. va fruktansvärt länge sen.

sitter o lyssnar på diseny klassisker musik. o ja njuter. ja verkligen älskar dom gamla filmerna. dä barnet kommer aldrig lämna mej :P något ja kommer ha med mej till mina adopterade barn sen.

nä, raffe står o ber med ögon ja inte kan stå emot. en promenad blir dä nu :P


Love S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0