2011 here i come

CORAZÒN ÄR FRISK :D är så fruktansvärt glad. Va på styrelse möte i klubben i lördags o passa på o kolla curre ordentligt då. gick ner o longerade honom. tänkte att ja ska inte göra annat än att driva honom framåt. så får vi se vilka gångarter han väljer. Han tog alla 3 gångarter självvalt i båda varven utan att verka hindrad. så ja ä så glad. han får vila januari ut så börjar vi väl röra på oss efter vinterlovet igen sen :P

men tänk. denna sträckning, som vi antagit att det varit, har tagit nästan 2 månader att läka ut. vilken tid det kan ta. men vi får väl se. lovar att snart har han en ny sträckning. det är ju för f*n glashalt ute. helt sanslöst.

men i morgon kan det få vara nästan hur halt det vill, jag är ledig :D så ja o raffe ska bara mysa. visst, en o annan promenad blir det allt. o sen kanske det får bli en tur till stallet. byta täcke på curre kanske.

hade ju möte med klubben som sagt i lördags. va kul detta kommer bli. våren o sommaren kommer nog bli den bästa på länge :D en ridande sommar. o ja kunde väl aldrig drömma om att mina o curres första ridande sommar även skulle bli vår tävlingsommar. hahaha va allt kan ändras. blir aldrig som man tänkt sej :P

så satt uppe haöva natten känns det som o kolla på lite western utrustning. hahaha i western får man ju ha massa färger. hahaha så ja funderar på att köpa en pad/filt som är flickrosa från usa. hahaha ja har fått rosa på hjärnan :D men ja ä lite så där va folk kommer skratta åt oss :P rosa på min stora stridshingst. hahha o andra sidan passar det väl bra. rosa till min mespropp till hingst :D en sån här hade ja tänkt mej:



Visst skulle curre passa i den :P
har ju ett rosa dressyrschabrak så varför skulle ja inte kunna ha en rosa westernpad o till o med få tävla i :P

har jobbat hela helgen oxå. mindre roligt. men nu är dte gjort o första helgen sen innan jul som vi äntligen klarade oss utan ett dödsfall. så dä har varit en mycke lyckad helg så sett.

slog mej en annan sak nu i mitt nya liv. dejting. hahaha detta va ju år o dar sedan. känner mej lite nervös inför detta. men tänker bara leva livet nu, typ ;) säger ju till alla andra att det kommer när man minst anar dä. så dä gör dä väl här oxå. o är det något ja verkligen förösker leva efter nu är att ta hand om mej sj. tänka på mej sj. att leva livet. man vet aldrig när det är slut. men detta å ska bli mitt bästa år hittills. har varit otroliga minnen genom åren som gått. men även alltid något tragiskt varje år. och detta år som nu varir, 2010. har utan tvekan varit mitt värsta år. jag vill bara glömma dä. därför hoppas ja på att 2011 blir är kanon år. menar, en sommar med corazon, raffe och helt otroliga vänner. dä kan inte bli annat än super :D 2011 here i come.


Love S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0