Leverpastej

Jag måste blivit 80 år öve en natt känns dä som. Hur ska ja orka jobba i minst 40 år till? Har varit så fruktansvärt trött i veckan. okej, det har varit jätte mycke. tungt på jobbet och stressigt som tusan. Imorgon, fredag, är ja ledig, då ska ja ha en rätt så lång sovmorgon och sen kl 11 åker ja iväg på en mycket efterlängtad massage. ska bli så skönt.

mindre skönt är väl att ja ska tvätta :P + att ja verkligen borde måla min"vita" vägg en gång till.

såna här dagar drömmer ja mej bort till nått varmt ställe. i spanien nu är det 10-15 grader. helt underbart. ett svettigt dressyrpass på en vit P.R.E hingst min dröm :)

Hahaha upptäckte vart jag är rankad i raffes ögon idag. jag är högt rankad i hans ögon.vilket känns underbart, men en kong med leverpastej i är högre rankad än mej i alla fall :P

jobbar i helgen som kommer oxå. suck. men jobbar rätt okej. och jag behöver vart enda öre. har en del att inhandla, jag kan ju börja möblera mitt vardagsrum snart :D
nått som stör mej där emot är mitt sovrum. jag har en stor dubbelsäng, matta, gardiner, 2 stora byråer, en stor spegel, en stor tavla och sen massa pynt och ändå ekar dä i rummet!! måste göra något åt detta. frågan är ju bara vad? jag vill inte att mitt sovrum ska se ut som en loppis bod. Men kommer nog på något med tiden. Jag har ju tid :)

på lördag är det styrelse möte oxå. ska bli jätte roligt. kul o träffa en del av klubbens folk. dom man kommer träffa ute på tävlingsbanerna. ja för på tävlingsbanorna kommer vi träffas, även om ja inte är hästryttare, för dä ligger långt bort just nu. utan ja får vara staketryttare. suck.

nä, en kvällskiss.


Love S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0