Sofias Änglar

Söndag. fan va ja hatar en söndag idag.

sitter o kollar på en repris av sofias änglar. det har gått 10 mnuter o ja tjuter värre än barnunge. hur kan världen vara så orättvis. detta va verkligen ett program som ja bara måste fortsätta se. men att ja sitter o se programmet just idag va väl ingen hitt kanske. men när ja ser programmet skäms ja. hur kan ja vara så egoistisk o må dåligt, jag har ju bara separerat, sålt mitt hus, lämnat han som ja trodde ja skulle ha ett rellativt oproblematiskt liv med och en del annat runt omkring som hänt... hur kan ja vara så egoistisk o tycka synd om mej sj?? erik valde att vi skulle gå skillda vägar. han har ingen tumör o kommer inte dö inom en obestämd tid. att ofrivilligt lämna dom man älskar.

att det är söndag idag gör det hela jätte jobbigt ändå. såna här dagar ja jobba, precis som idag, lagar söndags mat och  har myssöndag, titta på söndagsfilm, Wallander, precis som det är idag. o idag bara.... fack!!!

igår va det årsmöte med klubben. vilken trevlig kväll ja hade. jätte jätte trevlig. folk som är trevliga och som man kan sitta o prata o diskutera med. folk som är på typ samma nivå. dä får mej o o för sej att bli lite rädd, ja bara 23 snart, dessa trevliga människor ä minst 35+.
jag har ju väldigt få vänner (som jag umgås till vardags med) som är lika gamla som mej sj, det är tobbe Idolen, teresia o, ja vem mer? så när ja senare på kvällen hamna på fest hos idolen kunde ja inte låta bli att skratta en del...  jag skulle behöva gå i ide några år så männsikorna osm är lika gamla som mej hinner växa upp lite :P mer säger ja inte.
men kvällen hos idolen va jätte trevlig. va där en liten stund o körde ner dom till statt sen. sen åkte ja hem o bädda ner mej i sängen, på diagonalen ;P

corazon. min älskade häst. han va så mysig här om dan. han måste ha saknat mej :)

hahaha ja blödig ja är...nu tjuter ja floder igen....:P  "när ja blir stor pappa ska ja tattuera in dej oxå"  ja tjuter en skvätt till.....


Love S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0