Varför händer allt mej?

Vilken helg ja haft. pust.

har nyss varit nere till familjens jurist och gått igenom massa papper som ska skrivas på för att lantmäterit ska bli nöjda va gäller huset. o ja, vilket system det där lantmäterit har. dom måste verkligen älska att jävlas med människor. men i o för sej så har ja ju förstått att alla jävlas med mej. speciellt efter den här helgen. o ja som trodde ja skulle få en bra start på nya året. jag fick en jätte bra avslutning denna gång men som start som sagt kunde ja lika gärna legat kvar i sängen med täcket över huve. jag mår vekligen rätt kass just nu. är vass som en skallpell och jag hatar dä sj. men hur skulle man kunna vara något annat när folka bara behandlar en som att man knappt vore skit värd. jag skulle vill ha en axel nu...

helgen va som sagt ingen höjdare. hände otrevliga tråkigheter på jobbet. men va ska man göra. så här är faktiskt livet. suck.

skulle hämta ut mina sofföverdrag igår som kommit från IKEA. gissa om det är kaos. överdragen betalade jag över internet för att dom överhuve taget änns skulle skickas. efter registrerad betalning skulle överdragen skickas. när ja kommer till posten o ska hämta mina paket visar det sig att dom vill att ja ska betala samma summa en gång till. säger då att ja redan betalat och har bekräftelse på dä. slutar med att ja får lämna paken på posten och ringa till IKEA. IKEA förklarar för mej att ja ska betala 5500:- igen för att hämta ut paketen som ja senare får tillbaka. men va fan tror dom. vem har 5500:- i bakfickan till övers bara så där precis efter jul o nyår! vilka jävla dumm huven. tjejej ja pratade med bad mej att återkomma imorgon, idag, då det är med ordinarie personal då. så gissa va ja nu ska göra. stri med nästa person. suck. att dä aldrig kan sluta att jävlas med mej.

som pricken över i igår kunde ja idag fått magsjukan rejält. men tydligen va bacillerna inte så elaka i alla fall så änn så länge känner ja mej prima. men att ligga i sängen och inte orka bry sig om någon annna än sig sj verkar ju inte helt fel + en effektiv bantningskur :P



Love S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0