Chef mitt nya jobb?

Tror ni på karma? Jag kan inte säga att ja varken gjort dä el ej. Men sedan ja va hos sierskan har ja börjat tänka lite på det här med karma. Saker ja gjort har fått en possetiv utväg el så har ja fått oväntad possetiva ting senare
under dagen när ja bara tänker på att vara ytterligare lite vänlig. skrämmande det där.
 
Efter 10 år inom vården har jag idag tagit det stora steget att gå vidare. Försöka gå vidare i alla fall. Jag har sökt en helt annan typ av tjänst. Har varit på intervju o Jag är super nervös. Alla ja har berättat om den här tjänsten för har sagt att detta ÄR mitt typ av jobb. Ni får vänta med spänning. Många, när ja berättar, tror ja kommer skratta lite. Men dom som känner mej mer väl förstår precis. Men ja vill inte hoppas för mycke, men blir lite piss om det inte går vägen :P
 
Fick höra något annat jätte jätte roligt idag. jag borde börja plugga.... hahaha ja bara den kommentaren  är rolig. Varför?  Jo för att du har vissa kvaliter som typ en chef har. hahahah chef är något jag har sagt sen ja va "ung" att ja skulle bli. Tror att detta kommer bli en spännande tid framöver för mej :)
 
 
Har i dagarna bestämt mej för ytterligare ett jobb. Här ska det känas pengar :P Nä, detta jobb är mest för eget bruk o eventuella pengar  som blir över är till för träningar med Curre ä det tänkt. Jag ä numera Mary Kay konsult :) Trodde väl ALDRIG att ja skulle vara den människan som ska marknadsföra lite tvål o spackel... hahahaha
 
 
 
 
Love S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0