Tiden går framåt, Men har vi utvecklas?

Ja börjar faktiskt få lite ångset. träningen för jenny närmare sig. om mindre än 2 veckor sitter ja där på hästryggen och tränar för fullt.
jenny är en tränare från stockholm som kommer hit och som ja har fått chansen att prova o rida för. har fått dä i pressent av linda o peter. stort tack. och ja ä verkligen så nervös. den senaste tiden har ja börjat ifrågasätta mej sj en hel del. är ja verkligen rätt person att köpa en fölunge som första häst och utbilda sj. jag har ju hållt på med hästar under några år men ändå.

curre ÄR verkligen duktig. han utövar mycke ja ber honom om. och våran resa har verkligen varit så otroligt rolig. jag har lärt mej massor och curre är verkligen en häst man kan ha roligt med och som aldrig skulle göra något helgalet.

träningen för jenny kommer bli som ett litet svar på vart jag har kommit o vart vi är påväg. har ja gjort helt käpprätt åt helvette fel? rätt, fortsätt i denna rikting?
dessa funderingar har gjort att ja har börjat fundera över mitt nästa häst val. jag är helt inne på att om jag ska ha en till häst så ska det vara en fölunge. för vilken otrolig underbar tid vi har haft curre o ja. jag vet precis vart ja har honom o han vet precis vart han har mej. han vet precis hur han ska göra för att få gnistan att börja glöda :P
Har jusom ragt redan börjat spåna lite i va ja vill ha hos min ev nästa häst. P.R.E.? el kanske en Quarter? El en Hannoveranare? Jag har mycke o fundera över :) o jag lär diskutera detta med någon väldigt noga :)

ja börjar ju faktiskt kolla runt lite och funderar över va ja vill ha hos min nästa lilla fyrbenta :P

Här är vårat första riktiga ridpass. Det va denna dag vi började vårat hårda slit tesammans. :) Hösten 2010



Curres o min första galopp tesammans. bara ett par dagar innan han fick vinter vila i 3 månader.
 November 2010



Så här såg det ut under våren 2011.


Och så här såg det ut på våran första dressyrträning för tränare på borta plan. sommaren 2011




Hösten 2011 våran klubbtävling där vi skördade fina placeringar.



Har tyvärr inga ridande bilder från 2012. men ja ska se om ja kan övertyga Anna att slita sig från sin Jacke o kolla o fota lite. Jag måste ju sj få se utvecknlingen :)
vi tränar för fullt i alla fall o både curre o ja rider så det ångar om oss då o då :P sommaren 2012 ska vi vara snyggare än någonsin :P jag har ju även börjar träna på gym nu :P OCH jag har beställt en ny bikini idag så nu måste det verkligen bli en varm o vältränad sommar :P


Sommar.... ja längtar :)



Love S

 


Kommentarer
Postat av: gammal internet dejt

Så vacker borde vara förbjudet att vara. word is not enough

2012-04-13 @ 01:57:28
Postat av: Sofia

Tack, va rart :) Just idag när ja fick se detta vände min dag helt från regn till solsken :)

2012-04-22 @ 22:39:12
Postat av: Sofia

Tack, så rart. Igår när ja först såg detta gjorde verkligen min dag. från regn till solsken. Tack :)

2012-04-23 @ 15:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0